Un fel de “am revenit” ?!

14 Apr

Heeei lume!

Dupa o absenta, foarte prelungita, si cu mii de scuze ca nu am m-ai dat nici un semn de viata, va spun ca m-am intors mai mult sau mai putin la blogarrit, la viata buna pe care o aveam aici.
Motivele au fost mai multe sau mai putine, mai importante si mai neimportante de ce nu am mai postat… si tin sa imi cer scuze tuturor celor care au asteptat continuare povestii.
Momentan, nu lucrez la ‘Miracle of Love’. Am cateva idei noi in cap, si nu prea stiu ce o sa iasa.
Ce-i drept  nu spun ca renunt la Miracle of Love. In nici un caz… e puiul meu, am crescut impreuna, si nu mi-a trecut niciodata prin cap asa ceva.
Daca a-ti fost vreodata in postura de a sti cum trebuie sa continue povestea pe care o scriati, dar nu stiati cum sa o scrieti… e, cam asa ma simt eu.
Si in plus de asta, s-au intamplat atat de multe chestii in ultima vreme, incat ideile imi zboara prin cap, si incerc sa prind cat mai multe idei din zbor, sa le aplic, si sa le pun pe blog.
Momentan lucrez la un ‘one-shot’, banuiesc ca va fi… povestea e putin cam complicata, alandala, nu e nici sf, nici romance, nici drama, e o combinatie dintre astea.
Inca sunt in dubii… mi-e frica sincer. Sa continui sa postez parti mici, care sa formeze capitole, in continuare la ‘Miracle of Love’, sau v-ar placea sa fac un nou blog, unde sa… fac ceva cu totul si cu totul diferit, si care sa implice intr-un fel si ajutorul vostru?
Nu stiu.. nu m-am decis. Oricum, trebuie sa ma apuc de scris si la Miracle, doar in caz ca unii dintre voi doriti sa continui si acolo. Oricum, decizia cu blogul, este facuta, dar conteaza de voi, ce va doriti mai mult.
O sa las un chestionar, tot pe aceasta pagina, unde astept cat mai multi dintre voi sa ma ajutati sa ma decid.
Mi-a fost dor sa scriu, si sa fiu din nou in lumea asta.
Multumesc pentru sustinerea in perioada anterioara, si pentru cea care va urma!
<3, B.
P.S. Am avut timp sa postam si la Summer Love. Continuare capitolului 10 aici, asteptam pareri in numar cat mai mareee! 🙂
3 Responses to “Un fel de “am revenit” ?!”

  1. issaissabella April 15, 2012 at 10:36 pm #

    hm… nu stiu ce sa-to zic, faci cum vrei, mi-ar placea sa te ajut, dar nu cred ca sunt in asa masura sa o fac, dar in orice caz, am sa-ti urmaresc blogul…

  2. veronica April 16, 2012 at 10:36 pm #

    continua povestea te roooog :X

  3. stephenie August 5, 2012 at 10:24 pm #

    Eu am descoperit abia astazi aceasta poveste si, te rog sa ma crezi, de mult n-am mai citit una la fel de originala. Ideea de a-i cupla pe Jasper si Bella e inedita si cred ca multi au fost incantati de ea! Am si eu un blog, nu la fel de urmarit ca acesta, dar mai am cate un comentator, 2 slava Domnului; asa ca te inteleg foarte bine. Am povestea (mea) clara in minte, dar mi-e greu sa o astern pe “hartie” si mai postez si eu din an in paste cate-un capitol…oricum, dupa cum ai zis si tu, se-ntampla atatea si pur si simplu nu gasesti timp, sau cand ai asa ceva, iti dispare inspiratia, cheful si tot asa. Cu toate piedicile, eu sper sa-ti rezolvi treburile si sa mai scrii macar printre picaturi la acest minunat fan-fic. Daca tot spuneai ca se apropie de sfarsit, nu-l lasa neterminat. Iti urez mult succes si sper sa vad pe-aici o noua postare cu mult asteptata continuare. Pupici multi!

Leave a Reply

