Forever ever, baby! :*

27 Jan

Inca o luna pusa in cui.

Inca o luna in care ne-am tinut de mana, si am zambit.

O luna in care ne-am spus lucruri care ne-au facut sa zambim, sa plangem, sau sa ne apropiem si mai mult una de cealalta.

In noaptea dintre ani, am fost impreuna. Inca un moment importanta bifat.

28 Ianuarie. Ziua in care am facut 8 luni.

8 luni, in care am simtit, am vorbit, am ras, am plans.. dar cel mai important, ne-am descoperit.

Am vorbit.. despre tot ce era posibil. Ne-am sprijinit, in fel si chip.

Mai are rost sa spun ca este cea mai buna sora de pe Pamant?

Mi-a dovedit asta din prima secunda in care am fost surori.

Nu conteaza kilometrii, decalajul, anii, sau celelalate lucruri, care ne tin departe una de alta..

Intre noi e o legatura, pe care chiar daca nu multa lume o vede, exista. Iar toate lucrurile rele, care ne-au fost spuse, sau aratate, au intarit aceasta legatura.

As putea scrie un roman.. as putea face un film.. mii de poze. Dar tot ce conteaza, sunt amintirile.

Cuvintele, nu mai au rost. Ea e langa mine, si asta conteaza.

La cat mai multe zile, luni si ani impreuna!

La multi aniiiiiiiiiiiiiii :*

Te iubeeeeeesc! ❤

[Si pentru cel mai mare fan Smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey :*]

 

 

 

 

 

 

 

 

 


One Response to “Forever ever, baby! :*”

  1. Anduta1993 January 28, 2011 at 12:05 am #

    La multi aniiiiiiiiiiiii!
    M-ai facut inca o data sa plang..cum reusesti mereu?:((
    Stii…nu stiu ce m-as face fara tine…fara zambetul care apare de fiecare data,fara lacrima din coltul ochiului cand imi spui ca pleci…cum as putea rezista intr-o lume in care tu nu existi?
    Cui i-as mai spune eu toate lucrurile bune sau rele ce mi se petrec,cui i-as mai spune toate banalitatile din lume,cui?Cui daca nu tie?
    Te iubesc si nimeni niciodata nu ne va despartii.
    Si cum ai zis tu..nu conteaza km..nu conteaza ora…nu conteaza nimeni si nimic in afara de noi!
    >:D:D:D:D<:*:*:*:*:*:*

Leave a Reply

